i'm not saying i'm perfect,in fact i know i'm far from it,i'm just saying i'm worth it :)

Monday 28 May 2012

Penganggur Berijazah :)



hello ladies and gentlemen :-*
semalam pnye semalam kan, kami pergi spend our last precious time with Mas Liyana
Fyi, dia akan pergi umrah okay,da pergi dah pun ... 2 minggu,woaaa lamanya babyy:(
hey gojes, Najah n Eija, mcm mna holiday kita kali ni, one of our bff tiada ??
redha jelaa ... Mas !! jgn lupa ole-ole okay ?? ily laa :)


Mas, Najah, Eija >.<

menghabiskn duit mak bapak :)

okay, kami pergi shopp-ing, karaoke-ing, secret receipe-ing, n macam-macam lagi-ing ... --'
and malas na upload gmbar di sini, penat, letih and tired -.-
Mas Liyana Nasrah, nnti dkt dlm MajidilHaram, dpn ka'abah, tlg doakan aku okay ???
doakan aku dpt result spm yg cmerlang, sbb aku nak jadi doktor maybe, hmm... neurologist ke orthodontist ke anaesthesiologist ke aku pun tatawu na jadi apa yg pnting medical-field lah okay :)
one more, doakan aku kahwin dgn 'dia' k, aku syg dy sgt-sgt, gila-gila, gaban-gaban tahap pendamik, tp aku xnak 'dia' tahu yg aku masih syg 'dia' even aku dah cukup sakit sbb 'dia' :/ doakan 'dia' sebagai jodoh aku kekal smpai akhir hayat, aku tawu kau paham 'dia' tu siapa, siapa lgi klaw bkn (tolong senaraikan ex-ex bf aku) aku tawu kau xkan jmpe jawapannya, dan itu lah orangnya k :) the first and the last boy i ever had, i will give my heart to him, ONLY him !!
aku tangguh birthday party aku, nak tunggu kau balik cnie :)
take care Mas Liyana, ole-ole aku jgn lupaaa ... 
I LOVE YOU BFF :D





LOVE is friendship set on FIRE

No comments:

Post a Comment

All Right Reserved by Izzureen Yasmin