i'm not saying i'm perfect,in fact i know i'm far from it,i'm just saying i'm worth it :)

Thursday 31 May 2012

i'm ridin solo -.-


mesti kamu semua dah dpt agak entry kali ini tentang apa ...
fyi, now i'm officially single, susah nak percaya tpi ini lah hakikatnya~

yg xberkenaan x paya la baca ,
seriusly aku xpernah terfikir, nak clash dgn kau, terlintas skali pun tak pernah, klau msa gaduh ckp nak clash tu byk kali lah, tpi xpernah pun serius, tpi kali neh ... kau serius, aku terpaksa akur :/
kawan-2 semua dah bgi motivation utk aku kuatkn diri, tenkiuw semua utk keperihatinan anda ! :)
kepada yg ckp aku bangang tu pun tengs jugak, aku sedar aku mmg bangang pun sbb tu dia nak clash :(
tdi teruk kne soal siasat dgn mkcik-2, mereka bantah sama sekali ...
tpi aku speechless gila-2 xmampu ckp apa-2 just jawab 'dia dah xnak couple lgi'

walawe, dia orang ckp kau baik gila mustahil lah kau nak clash kan, dia orang suruh aku balik kat kau, aku tatawu la mna yg terbaik utk kita buad msa skarang nehh ...
sumpah aku sayang kau gila-2, sbb tu aku accept request kau nak kita seperate -.-
kau ckp kau asyik sedih kan dgn aku ?? aku sory sgt-2 klau dr awal kau ckp mcm neh kan sng, xde lah aku tabur kasih syg aku byk-2 kat kau ! 

kali neh aku ada request utk kau,plz take care of urself and tolong bahagiakan diri kau sbb lps neh dah xde org nak buad kau nanges tyap mlm ... tolong aku eh ?? terima kasih bnyk, acap :)
semua dah tahu yg aku dgn kau dah xde apa-2, kecuali mama dgn ayah ... aku x sanggup nak cerita dkt dia orang sbb dia orang sayang kau, dia orang dah lma kenal kau, n dia orang tahu kau mcm mna, sbb tu aku masih rahsiakan perkara neh dr dia orang ... nta smpai bila aku mampu sorokkan hal neh ... :(
kita kawan kan ?? okay :) kawan ... hehe *hipokrit

ini last aku nak ckp dkt kau, aku sayang kau sgt-2, klau ini yg buad kau bahagia n kau rasa terbaik utk kita, teruskan okay, aku xkan balik dkt kau sbb aku dah xnak buad kau nanges lgi, skarang aku sedar klau sayangkan seseorang kita kena lepaskan dia utk kebahagiaan dia, mungkin pda kau tinggalkan aku tu dpt buad kau happy, xpaya habiskan air mata kau lgi, tpi pda aku habiskan air mta utk kau perkara yg seronok selagi kau milik aku, tpi skarang aku xnak lah nanges-2 sbb kau, sbb neh jalan yg kau nak ...
dugaan dtg kau elakkan diri utk tempuh, itu lah kau 

walau apa pun persepsi kau terhadap aku, kau xkan pernah faham betapa seksanya ditinggalkn, betapa sakitnya diabaikan, sbb selama neh kau ajar aku hidup dgn penuh kasih syg kau, sekarang semuanya kau amek blk, 
just want u to know, dia pernah terfikir tak owg berubah pun sbb dia ?? 
dia rasa owg berubah, owg rasa dia berubah, sebenarnya kita sama jek, tpi klau dia rasa msalah kali neh punca dr owg sorang, owg terima, owg dah pnt nak gaduh dgn dia,
sejak blakngan nehh, kita pun jarang happy kan ?? sory owg xmampu bahagiakn dia mcm dlu, sbb dia sendiri xmampu bahagiakan owg skunk ...
klau dia berani sumpah janji mampu bgi owg  kebahagiaan cam dluw, owg pun berani sumpah janji dgn dia utk hidup mcm dluw, hidup kita yg penuh dgn kasih syg, kali neh serius okay bkn ckp kosong sbb owg da ckup seksa sehari hidup tanpa dia ... itu jek
aku tunggu kau dtg utk bawa aku terbang bersamamu, tinggalkan segala masalah utk kehidupan baru :')

lastly, let me call u sayang for the last time, 
i love u so muchhh, infinity muchhh sayang
i miss u, the old u, :(
tenkiuw for sharing ur life n give ur wonderful love about 3 years 6 months okay sayang,
u r much perfect for me !! *soryover
goodbye sayang, i'll love u for a thousand years ... <3



LOVE is friendship set on FIRE

No comments:

Post a Comment

All Right Reserved by Izzureen Yasmin