i'm not saying i'm perfect,in fact i know i'm far from it,i'm just saying i'm worth it :)

Thursday 17 November 2011

WONDERFUL DAY !! =D

hai awak ...... :)
tgahari td kann ... ada 2 makhluk comel, sorang mcg n sorang kol saya ... >.<
ahh ... budak comel tuh kann, nama dia ... LYANA & AMIRA SHAHIRA  ...
hajat mereka mengajak saya keluar bersama mereka untuk membeli hadiah for our class party katanya ... 
#padahalpegimeronggengmasokkedaibajujeh :P
saya bersiap dgn sepantas yg mungkin, sepantas kilat !! :)
ha tuh lahh cternyew ... bez tak ??? tak bez kann ??? tape, tak abiz cter lgi ... 
then, on our way cari2 hadiah tuh kann, ada lha TERsnap gmbar2 yg agak memalukann ... :P
cuma dkt kluang mall jehh kan, tp leh photoshoot cam dkt pavillion jehh ... pfft ... -__-
orang sume tengok kowt ! haihh -_____-''  lalala~ tebalkan jeh lahh muka pada masa tuh, jadi muka tembok sekali skala tape kann ... :3


HENSEM .. MACHO .. TAMPAN .. kann ??? :P



Amira Shahira, Nor Lyana, Nur Izzureen Yamsmin -__-


SECRET RECIPE TIME !! :)
awesome ! ^.^


she's choosing the delicia cakes for yana :)

waiting for our tea !  #dptfreejehkowttimetuh >.<

pretty ... sweet tak kitaorangg ??? ngehngeh :D

tp yg neh lgi sweet, lalala~ yana awak nk suap ke nk gdow nan mira ??? :P

wahai dua orang budak comel yg macho dan tampan ...  arrr ... -_____-'' 
budak hensem neh just wanna say, thanks a lot ok ??? :)
untuk petang yg sanad menakjubkan ! sekali lgi buat muka cmneh, -_____-''


ok, lps tuh mira kena balik ... then, yana culik saya, dia bwk g KP ... merayap smpai kepala lutut longgar ! kehkehkeh ... :D
sory yer kawan-kawan sbb post saya banyak gmbar ... saya tak suka wat ayat pnjang-panjang  mcm karangan sbb saya menci karangan ! lalala~ :P  
bye sweetie ! :)



LOVE is friendship set on FIRE

1 comment:

  1. Salam...Minho datang bw sini :) done follow you follow mine too :) btw niice blog! loves ur background ^^ http://windy-minholicious.blogspot.com/

    ReplyDelete

All Right Reserved by Izzureen Yasmin